آ
-
آسیب جسمی- حرکتی
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
-
آموزش مثبت
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
ا
-
ابتدایی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
ابزار وجود
تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیشدبستانی بر مولفه های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکتکنندگان دورههای آموزش آزاد دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]
-
احساس تعلق
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
ارتقاء کیفی
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
ارزش تکلیف
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
ازخودبیگانگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفههای هویت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]
-
اعتباریابی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
افکار منفی
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
-
الگوی ARCS
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
اهمالکاری تحصیلی
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
-
اهمالکاری تحصیلی
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
ب
-
باورهای فراشناختی
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
باورهای معرفتشناسی
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
-
برنامه درسی
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
بسته طراحی انگیزشی
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
بیصداقتی تحصیلی
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
پ
-
پایستگی تحصیلی
مدلیابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبکهایحلمسئله با نقش واسطهای پایستگیتحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]
-
پرسشنامه
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]
-
پیشرفت تحصیلی
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
پلیس ایران
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
ت
-
تیراندازی
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
-
تربیت اقتصادی
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
-
تربیت بدنی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]
-
تربیت مربی پیشدبستانی
تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیشدبستانی بر مولفه های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکتکنندگان دورههای آموزش آزاد دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]
-
تعللورزی
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
-
تفکر منطقی- تجربی
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
-
تلاش
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
ح
-
حضور اجتماعی
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
خ
-
خود تعیینگری تحصیلی
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
-
خودکارآمدی
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
خودکارآمدی تدریس
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
خودکارآمدی تصمیمگیری شغلی
تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیشدبستانی بر مولفه های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکتکنندگان دورههای آموزش آزاد دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]
-
خودکنترلی
رابطه ساختاری خودکنترلی و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]
-
خودکنترلی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفههای هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]
د
-
دانش آموز
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]
-
دانش آموزان
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
دانشآموزان
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
دانشآموزان دوره متوسطه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
درگیری تحصیلی والدین
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]
-
درگیری زیست محیطی
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
درگیری معلمان
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
دشواری تنظیم هیجان
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
رفتار درمانی دیالکتیکی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفههای هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]
-
رفتارهای پرخطر
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
رفتارهای مقابله تحصیلی
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
س
-
سازاگرایی
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
سازگاری
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
-
سبک اسناد
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
-
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
-
سبکهایحلمسئله
مدلیابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبکهایحلمسئله با نقش واسطهای پایستگیتحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]
-
سطح چالشانگیزی
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
ش
-
شبیه سازی آموزش
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
شفقت به خود
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
-
شکست تحصیلی
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
ع
-
عزت نفس
نقش واسطهای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]
-
عقلانیت نقاد
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
-
عوامل روانشناختی
عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]
ف
-
فناوری
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]
-
فناوری نرم
تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]
ک
-
کارکردهای اجرایی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
کارکردهای اجرایی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
کیفیت تدریس
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
کلاسهای برخط
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
کم توان ذهنی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
م
-
مدل پرما
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاسهای برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]
-
معنویت
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفههای هویت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]
-
مقیاس خودگزارشدهی بریف
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارشدهی درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]
-
مهارتهای تحصیلی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی ریاضی دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]
-
مهارتهای تشخیصی
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
مهارتهای زندگی
مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی، و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]
ن
-
نارسایی توجه/ بیش فعالی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفههای هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]
-
نیاز به شناخت
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روانشناختی شبیه سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]
-
نشخوار فکری
پیش بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعللورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]
-
نظام یادگیری الکترونیکی
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
نظمبخشی شناختی هیجان
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
نقشهنگاری مداخله
ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور و رفتارهای مقابلهای دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]
ه
-
هیجان تحصیلی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفههای هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]
-
هیجانخواهی
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطه هیجانخواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
-
هیجانهای تحصیلی
نقش تبیینکنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیینگری تحصیلی در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با میانجیگری هیجانهای تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]
-
هویت تحصیلی
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفههای هویت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]
-
یادگیری فعال
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]